I somras hade jag två veckor semester och det var inte en lugn stund haha.
Jag och min familj hade bestämt oss för att bila ner till Kroatien. Vilket kan vara den bästa resa jag gjort i mitt tjugoåriga liv. Vi åkte genom hela Tyskland och stannade två gånger där. Ena gången på ett hotell mitt i stan. Där gick vi ut och åt på kvällen och egen efter gick vi på zoo. Den andra gången stannade vi på ett mindre boende lite utanför stan. Det öste ner regn så vi stannade inne på rummet och spelade spel. Så mysigt!
Sen åkte vi till Österriket och tittade på örnnästet. Det var riktigt häftigt.
Sen bodde vi två nätter i Slovenien bland bergen, det var helt breathtaking! Där hade vi för oss allt möjligt.
Tills slut kom vi fram till Kroatien där det var 35 grader och sol. Helt underbart! Där mötte vi upp fler familjer som hade flugit ner. Det var så trevligt när alla va samlade och bara njöt av semester. Vi stannade en vecka och sedan bilade vi hem på 26 timmar. Vi var hemma på lördagmorgonen och på måndagen började jag jobba igen. Så det var rätt intensivt men det var värt det.

Kommentera

Publiceras ej