Hejhejhej!
Long time no see, herregud vad tiden går fort när man har roligt. För 1 år sen var jag arbetslös, uttråkad och lite vilsen. Men sen var det som att allt föll på plats. Jag fick världens bästa jobb på Råby förskola, som jag fortfarande är kvar på. Det är helt fantastiskt! Trivs så himla bra.
Jag började jobba där i september och kände rätt snabbt att jag trivdes och ville vara kvar så länge som det var möjligt. Så efter tag började jag leta lägenhet för att flytta hemifrån. Och i januari fick jag ett erbjudande om en stor etta mitt på stan. Och det var klart jag tackade ja!!! Så i april tog jag det stora steget och lämnade bladbaggestigen 19 för ett helt nytt kapitel i min egna lägenhet. Det har nu gått snart 5 månader i egna lyan och jag kunde inte ha det bättre.
Hoppas att ni vill följa mig i min vardag igen!
Puss & kram

Kommentera

Publiceras ej